joi, 23 septembrie 2010

Primi pasi intr-un alt univers

Vacanta asta a trecut cam repede si nu am mai postat ceva de destul timp. Mai nou acum sunt la Alecsandri. Totul bine si frumos dupa cum suna. Dar sa incepem cu partea mai hard: m-am tuns de doua ori pana acum de cand a inceput scoala din cauza directoarei , profesorii au ceva cu hainele mele iar diriginta am o profesoara de sport care scoate untu din noi. Lume multa , si mai multa de cocalari si tarani dar s-a format rapid grupuletul nostru de roackeri obositi fiecare privit ca un ciudat intre adevaratii ciudati. Cum totul e ciudat si anormal aici am ajuns si la pauze care sunt aranjate alandala , de 5 , 10 , 15 , iar de 10 dar nu ma intrebati care si in ce ordine ca nici acum nu m-am prins. Cel mai fun la pauze e atunci cand cate un prof iese din curtea liceului si trebuie ca gardianul sa-i deschida poarta si atunci se inbulzesc toti parca sa evadeze dintr-un lagar de concentrare nazist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu